woensdag 28 november 2012

Afscheid

Ik heb deze week definitief afscheid genomen van twee dingen in mijn leven.

Het kattenatelier is na 1,5 jaar proberen opgeheven bij gebrek aan deelnemers.
Ook de doorstart via de Maatschappelijke Stage bleek niet haalbaar.
Jammer van een m.i. toch goed initiatief.
Ik had graag wat meer willen doen voor de zwerfkatten maar dat is dus niet gelukt.

En na 12 jaar tassen maken is ook daar de koek op.
Zonder auto en met een beperkte gezondheid kan ik ze niet aan de man brengen.
Pogingen om ze via derden te verkopen stranden op de prijs.
Inmiddels is al eea ver beneden de kostprijs (en dan heb ik het nog niet over maakloon) verkocht.
En de rest hoop ik in een partijtje van de hand te kunnen doen.
Zo krijg ik er misschien nog iets voor en maak ik ruimte voor nieuwe dingen.

 
Het blijft lastig om m'n creatieve draai te vinden, bij alles wat ik tegenkom zie ik nog automatisch wat ik er voor tas van zou kunnen maken of versieren.
Misschien helpt het om letterlijk afscheid van ze te nemen.
Heb je interesse in een partijtje tassen voor een zacht prijsje?
Kijk dan op Kunstzinnig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten