donderdag 29 november 2012

Verleiding

Ik liep vanmorgen even de plaatselijke boekhandel binnen.
Bij de kassa stond een bak met kerstrestanten en een groot bord:  50 cent.
In de bak zat allemaal klein spul, sterretjes, embellishment, malletjes en glitter en zo.
Daartussen lag één groter pakketje met kerstpapier en karton in mooie kleuren, met daarop een afprijzing naar €5.
Voor de zekerheid vraag ik aan de jongen bij de kassa of het niet verkeerd ligt.
Maar nee, ook dit mooie pakketje is 50 cent.
Dat is een verleiding die ik niet kon weerstaan ;-)

3 opmerkingen:

  1. O, dat is wel een heel leuk meevallertje. Leuk, hè, zulke koopjes? Nóg liever dan goedkoop kopen, VIND ik dan knutselspul.....

    Krijg ik dit jaar een kerstkaart van je? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha vast wel.
    Alleen ben ik absoluut niet goed in kaarten maken.
    Maar misschien wordt het wel een kerst ATC-tje.

    En papier vind je zelden op straat.
    Al gebruik ik net zo hard het zilverkarton van citroenzoenen of het goudkarton van bonbons of zo hoor.

    Het karton wat ik voor mijn inchies gebruikte was zelfs allemaal uit verpakkingsmateriaal geknipt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ps las net in de krant dat wij hier gelukkig weer een kringloop hebben en nog een grote ook.
    Ik ga er gauw eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen