zondag 16 december 2012

Toen werd het gisteren toch nog leuk

Tja de dag begon wel erg slecht gisteren, maar eindigde een stuk leuker.
Niet alleen lag er 's middags een VVV-bon van m'n vrijwilligerswerk in de bus.
Ook stond er opeens een mevrouw van de Katholieke kerk op de stoep met een schattig kerststukje.
En ik ben niet eens kerkelijk.

Ik vond een tijdje geleden bij mijn opruimpogingen 4 flessen koperpoets en 2 voor zilver.
Hoe ik aan zoveel potjes kom mag Joost weten want ik heb nauwelijks koper en zilver in huis, dus met één potje van elk doe ik jaren.
Weggooien vind ik zonde.
En in oude kerken wordt altijd veel gepoetst dus heb ik de plaatselijke kerk er een plezier mee gedaan.
Als dank kwam er dan nu dat lieve kerststukje.
Dat ook nog eens perfect bij de kleuren in mijn huis past.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten