zaterdag 23 februari 2013

Stel ............ wat zou jij doen?

Stel dat geld en regeltjes geen rol speelden, en alles kon.
Waar zou jij dan het liefste wonen?

Ik droom van een huisje aan de kust, waar ik zo het strand of de dijk op kan lopen.
Een huisje van het type vakantiehuisje uit mijn jeugd, met pannendak en luikjes.
Tuintje er om heen.
De geur van dennebomen.
En de zon in zee onder zien gaan.

Maar waar praktisch als ik ben ook alle fasciliteiten in de directe omgeving aanwezig zijn.
Katvriendelijke omgeving.
Buren die leuk met elkaar omgaan, zonder elkaar te overlopen.


Zo'n huisje dus.
Dit is overigens een foto van één van de oude huisjes van de Hessenheem in Markelo.
Als kind kwam ik daar verschillende malen.
In die tijd was het nog een knus klein vakantieparkje met huisjes verspreid door het bos.
Je kon vanuit je huisje de buren niet zien.
En wij waanden ons in het paradijs. 


2 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een schattig huisje! Als geld geen rol speelde zou ik misschien wel zo'n mooie witte veranda wensen. Maar verder ben ik wel heel blij met waar ik nu woon.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja was heel schattig, maar ook onvoorstelbaar klein hoor.

      Veranda lijkt me ook te gek, en dan met schommelbanken.

      Verwijderen