dinsdag 19 maart 2013

eten over

Ik loop nu al sinds de kerst te leuren met een paar dingetjes die in mijn kerstpakket zaten maar die ik niet eet.
Gek genoeg raak ik ze maar niet kwijt, terwijl het helemaal geen gekke of onzinnige dingen zijn.
Een blikje zalm een blikje harigfilets en een zak pittige pastasaus.

Op gratisoptehalen kreeg ik 1 reactie, van iemand die zei dat ze er erg blij mee zou zijn omdat ze elk dubbeltje twee keer om moest draaien.
Maar op de afgesproken tijd kwam er niemand op dagen.
Toen ik haar uren later mailde of ze het vergeten was kreeg ik als antwoord:
"Sorry, kan ik het morgen halen"
Ik zei: "Prima maar dan wil ik wel zeker weten dat je echt komt, anders zit ik weer voor niets te wachten"
Nou toen hoefde ze het niet meer.

Inmiddels staat het ook op de locale dienstenruilsite en op buurtlink.
Maar nog geen enkele reactie gehad.
En dat terwijl iedereen zo loopt te klagen dat alles zo duur is.
Zonde toch om weg te gooien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten