donderdag 28 maart 2013

okeeeee....... ik weet het .......

............. ik ben hier echt te groot voor.
Maar ik vond ze zo leuk.
En ik zoek al maanden naar twee dezelfde betaalbare douchegordijnen en dat wilde maar niet lukken.
Of ze hadden van elk maar eentje.
Of ze stonden foeilelijk in mijn blauwwitte badkamer.
Of ze waren zo schreeuwduur dat het niet leuk meer was.
En mn oude waren inmiddels zo goor dat ik me doodschaamde.
En niet meer schoon te krijgen.
En deze lagen zomaar voor m'n neus te lonken.
En nog afgeprijst ook.
Samen voor €8 ben ik voorlopig weer voorzien van een badkamer vol schone vrolijkheid.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze erg leuk! Ik kan me voorstellen dat je er voor bent gevallen. En een mooi prijsje ook nog. Soms moet je het kind in jezelf ook wat gunnen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is waar, maar soms schrikken mensen van de kleurrijkheid van mijn huisje, dat volgens de kinderen uit de buurt het gezelligste huisje van de wijk is, door mn bontgekleurde gehaakte gordijntjes en zo.

    BeantwoordenVerwijderen