dinsdag 30 april 2013

Vrijmarkt

Wat treffen we het met het weer vandaag he.
Niet al te warm, maar wel zonnig.
Ideaal als je tussen de mensenmassas verkeerd.
Ik heb twee vrijmarkten gezien.
Eerst vanmorgen hier de kindermarkt op het plein, waar ik mijn verzameling ministempeltjes weer een beetje uitgebreid heb.

En toen toch maar even naar de balkonscene gekeken.
Wat een woord trouwens.
Als ik eerlijk ben zegt het me allemaal niet zoveel.

Vanmiddag in het Valkenbergpark was alles te zien op een enorm scherm.
Maar de meeste tijd keek ik naar beneden.
Om tussen de enorme hoeveelheden speelgoed en kinderkleertjes nog iets van mijn gading te vinden.
Ik heb het bescheiden gehouden dit jaar.
Nog meer ministempeltjes gevonden en 1,5 pakje beprint karton.
En een pakje spiegeltegeltjes voor op de kastdeur in mn hobbykamer.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten