maandag 17 juni 2013

Achter de voordeur over Tinnitus en overgevoeligheid voor geluiden

http://achterdevoordeur.ncrv.nl/ncrvgemist/4-8-2012/achter-voordeur

De tweede helft gaat over tinnitus

Inmiddels heb ik zoveel last van mijn oren dat het vullen van de vaatwasser  regelmatig zorgt voor enorme geluidsklappen in mijn oren.
Net als serviesgoed in de kast zetten of eruit halen
Ik sloeg van de week op een spijker en mijn oren gilden het uit.
Schelle stemmen doen gewoon pijn.
De tv staat nog maar op de helft van het volume dat ik eerst nodig had om het te verstaan.
Zelfs van op iets hards bijten kreeg ik een enorme gil die tientallen seconden aan hield in mijn oren.
Ik moet nodig naar de tandarts, maar ik durf niet.
Ik heb in het zwembad moeten vragen of ze de bassen uit de muziek weg wilden draaien omdat het zo'n pijn deed.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten