woensdag 13 november 2013

Facebook

Nu Hyves bijna niet meer is, kon ik er uiteindelijk toch niet meer onderuit.
Deze verstokte Facebookweigeraar is overstag.
Ik ben nog niet helemaal onverdeeld enthousiast.

Het is wel leuk om weer eens andere spelletjes te spelen.
Maar die tijdlijn geeft wel errrug veel weer.
Daar moet ik ff aan wennen.
En ik heb nog lang niet alle mogenlijkheden ontdekt.
(Maar wil ik wel alles ontdekken?)

En nu ben ik zomaar eventjes in gesprek met mijn aangetrouwde nicht in Australie, die nu zit te ontbijten terwijl ze mij welteruste wenst.
Dat is dan wel weer erg leuk, ik kan nu ook spelletjes met haar spelen terwijl er toch zo'n 16.500 km tussen ons zit.

4 opmerkingen:

  1. Hmm... jij dus ook. Ik vind het nog steeds niks, al schijn je tegenwoordig van een andere planeet te komen als je dat vind. Ik heb ook moeite met dat 'alles weergeven' en laatst las ik ergens dat 'je leuk voordoen op Facebook wel erg veel tijd kost'... Vooral dat laatste vond ik schokkend. Mij zie je er dus voorlopig niet, al kun je natuurlijk nooit zeggen of je toch niet bezwijkt voor de groepsdruk. Om contact te houden met familie en vrienden ver weg heeft het zeker zijn voordelen, maar ik heb geen ver-weg contacten, dus dat gaat ook niet op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zowiezo niet zo de behoefte om me als "iets" voor te doen.

      Of om te proberen de meeste "vrienden" te verzamelen of zo.



      Maar kan niet ontkennen nu ik er 6 dagen zit dat het voor sommige dingen ook wel nuttig en zelfs leuk is.



      Ik heb het vooral lang tegen gehouden omdat ik er niet van houdt als iets me van alle kanten opgedrongen wordt.

      Verwijderen
  2. Ik snap wat je bedoelt Marlien. Ik heb ook Facebook maar net als jij schoorvoetend.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik daar openbaar kunstbezit ben.

      Verwijderen