vrijdag 31 januari 2014

er gaat nog steeds vanalles kapot

Ik was er weer ff niet, want mijn computer deed het niet.
Gelukkig viel het mee en waren er alleen een paar stekkertjes losgeschoten.
Maar vorige week begaf mijn oplader het, mijn bed blijkt een breuk in een dragende lat te hebben en gisteren had ik kortsluiting in mijn staafmixer, met als gevolg dat ik in het hele huis geen electriciteit meer had omdat de hoofdstop was doorgeslagen.
Volgens de monteur die gelukkig binnen een uur bij me op de stoep stond, had ie nog nooit meegemaakt dat een staafmixer zo'n resultaat gaf.

Maar goed, mijn staafmixer gaat naar de recycling en m'n computer doet het nu weer helemaal.
Morgen krijgen jullie een foto van mijn nieuwste knutselwerkje.
En daarna gaat hopelijk alles weer normaal.

4 opmerkingen:

  1. Kun je die aardstralen niet ombuigen, of terugsturen naar je oude buren, of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh balen zeg, alles tegelijk!
    Ben benieuwd naar je knutselwerkje...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat gaat al 2 maanden zo Marga.
      ik doe er hier regelmatig verslag van
      ;-)

      Verwijderen