zondag 9 februari 2014

Fairfield Park


Vorig jaar won ik dit boek van Santa Montefiore, maar ik vergat het te lezen.
Dus toen ik vorige maand een paar daagjes op vakantie ging stopte ik het in mijn rugzak.
Ik ben een beetje verdeeld over dit boek.
De verhaallijn is op zich boeiend, maar de schrijfster verzandt(vooral in de eerste helft) me iets te vaak in uitgebreide te gedetailleerde beschrijvingen van zaken die totaal niet belangrijk zijn voor het verhaal.
Zoals dingen die in de kamer staan, dure merkspullen die door mensen gedragen worden , de bloemetjes in de tuin en zo.
Dat maakte dat ik vaak de neiging kreeg om niet verder te lezen.
Maar als ik me dan toch weer door zo'n lange beschrijving heen geworsteld had liep het verhaal verder weer als een trein en was ook boeiend genoeg om uiteindelijk het boek helemaal uitgelezen te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten