donderdag 8 mei 2014

eindelijk weer eens wat ATCtjes gemaakt

De ATCtjes raakte een beetje in de vergetelhoek,  en het is toch zo leuk om te doen.
Dus had ik vandaag een afspraakje om weer eens met iemand samen te gaan knutselen.
Ik heb inmiddels een hele verzameling stempeltjes, maar doe daar nog erg weinig mee.
Vandaag dus een mooie gelegenheid om eens wat uit te proberen.


De achtergrond heb ik ingekleurd met stempel inkt.
Dat was nog even puzzelen.
Bij nr1 heb ik het gedaan met een sponskwastje, maar dat ging nogal moeizaam, spons was niet stevig genoeg.
Bij nr2 gebruikte ik een snoetenpoetsdoekje, dat gaat op zich heel makkelijk maar het papier gaat er van bubbelen en dat is jammer.
Bij nr3 kreeg ik het eindelijk door: je neemt een bijna uitgedroogd stempelkussentje (zo'n vierkantje) en smeert daarmee over het papier.
Niet weggooien dus die bijna uitgeputte kussentjes.
Daarna nog even de randen met een andere kleur doen om wat meer effect te krijgen.
Stempelafdrukje ingekleurd met potlood, vlinderstickers komen uit de Eftelingwinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten