zaterdag 31 mei 2014

gewoon even helemaal blij.

De laatste weken leek het wel alsof ik alleen nog maar in de tuin bezig was.
Maar tussendoor bestudeerde ik ook het internet en verzamelde op pinterest allemogelijke info over wat ik met m'n punchmachine allemaal zou kunnen gaan doen.
Waar ik vooral van schrok waren de prijzen van de materialen.
Hoewel ik een uitgebreide collectie hobbymaterialen bezit, heb ik voor het punchen toch ook nog het eea nodig, zo bezat ik maar weinig gekaarde wol en zo.
Maar ooooooh wat worden daar een prijzen voor gevraagd. Daar schrok ik steeds toch nog even van terug.
 
Vorige week zag ik op Marktplaats iemand die stopte met vilten en het eea aan restanten aan bood, restjes wolvilt, en lontwol en nog zo het eea.
Ideaal voor een beginner zoals ik om met diverse materialen te kunnen experimenteren.
Ze vroeg er maar €15 voor en dat leek me heel redelijk.
Toen de deal rond was kreeg ik nog een mailtje, ze had nog meer op zolder gevonden of ik dat erbij wilde hebben.
Gisteren kwam er een pakket aan dat veel groter was dan ik had verwacht.
En ik ben megablij met de stapel echt wolvilt, en allerlei restjes gekaarde wol, lontwol, sprookjes wol vulwol, zijde en een schattig pakketje van de witte engel waarmee je een kabouter kunt maken 

2 opmerkingen:

  1. Mocht je zo enthousiast gaan punchen dat je nog meer nodig hebt kijk dan eens hier: http://www.wollknoll.eu. Dit is voor zover ik weet het goedkoopste adres. Maar er zijn natuurlijk wel verzendkosten. Ik bestel meestal samen met anderen, kun je de verzendkosten delen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen