maandag 19 mei 2014

twietwie twiet

 
 1 Juni nadert met rasse schreden.
Vorige week ging ik zo zwaar door mijn rug dat ik dagen lang helemaal niets meer kon.
Gelukkig zit er weer een heel klein beetje beweging in, maar voorlopig blijft het nog oppassen geblazen.

Tuinwerk bleef dus compleet liggen, maar over een paar dagen krijg ik hulp en daar ben ik erg blij mee.
Het zal dus allemaal wel goed komen en als het niet goed komt dan moet het maar zoals het is.

Ondertussen kwam dit vogeltje langsvliegen en die is straks ook te koop tijdens Rijen Ruikt.
Al heb ik nog geen idee wat ik er voor vragen kan.

 

2 opmerkingen:

  1. Oei, dat klinkt als pijnlijk! Beterschap met je rug... en inderdaad het tuinwerk maar even laten voor wat het is. Je birdie is lief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja is behoorlijk pijnlijk, ben blij dat ik inmiddels weer redelijk rechtop kan lopen.
      Birdie is in het echt lichter groen, maar ik vind 'm ook wel lief

      Verwijderen