zondag 1 juni 2014

Rijen ruikt niet meer


Maar het was megagezellig.
's Ochtends was het rustig maar 's middags liepen er vrijwel voortdurend mensen in en uit.
Het was mooi weer.
En de bezoekers vonden mijn tuin erg mooi.
Ik heb niet veel verkocht, maar dat mocht de pet niet drukken.

Tijd om fotos te nemen  had ik tijdens de drukte niet en ik zet ook niet graag fotos van mensen on line zonder dat ze dat weten.
Dus vroeg in de morgen heb ik even twee fotos gemaakt om een indruk te geven.
Op de eerste foto mijn terras met links de tafels met handwerken en schilderijtjes.
Op de tweede een foto van de tuin, nu eens genomen vanuit een heel andere hoek.
 

"Hang je droom in de boom" werd, na een aarzelende start, een groot succes.
We hadden er een prijs aan verbonden.
Mijn kattenoppas, die in de voortuin plantjes verkocht, had een mooi mandje met plantjes beschikbaar gesteld en ik een zelfgemaakte tas en sleutelhanger.
Oorspronkelijk was het de bedoeling  de leukste droom te belonen, maar dat bleek zo moeilijk dat ik aan het eind van de dag de kaartjes gehusseld heb en mijn oppas daar eentje uitgetrokken heeft.
De prijs is inmiddels al bij de blij verraste winnares bezorgd.

Al met al een hele gezellige dag met toch zeker wel een kleine honderd bezoekers.
En daar heb ik alle spierpijn vermoeidheid en een pijnlijk verzwikte duim van het onkruid plukken wel voor over.

7 opmerkingen:

  1. Jammer dat het met de verkopen niet zo wilde vlotten, maar je hebt in elk geval een leuke dag gehad en da's toch het belangrijkste! Leuk opgelost met de dromenboom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lilian, mocht je hier mee lezen, ik krijg al een paar dagen witte vlakken op je blog te zien. kan alleen je diashow en een paar commentaren lezen, maar wat jij schrijft is niet zichtbaar

      Verwijderen
  2. Klinkt als een leuke dag!

    (Enne - wat ben jij GROEN ineens?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het was echt leuk.
      En ja ik had opeens behoefte aan een nieuw kleurtje.
      Als je goed kijkt zitten de cirkels er wel nog in.
      Eerst had ik groen gestreept, maar daar werd je helemaal beroerd van als je scrolde dus dat heb ik er maar gauw weer afgegooid

      Verwijderen
  3. Leuk, zo'n open tuindag! Dat je niet veel verkoopt is niet zo erg, belangrijk is de belangstelling die je had!

    Nog even een antwoord op je vraag op mijn blog.
    Alle stukjes zijn eerst vastgestreken met de vlizofix, daarna een laag superdunne tule erover, en alle stukjes in de juiste kleur heel intensief machinaal gequilt. Kijk even naar het detail.
    Gr. Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het was vooral een hele positieve dag en dat is het belangrijkste.

      Aha nu snap ik wat ik op het detail zag.
      Als je het weet zijn de tule en de stiksels te herkennen
      (voor de meelezers hier; we hebben het over: http://quilts-han.blogspot.nl/2014/06/de-uitdaging-thema-vogelvlucht.html)

      Verwijderen