donderdag 31 juli 2014

nog een "paar" jaartjes meer terug in de tijd

..... ging ik vandaag, in het Archeon.
Omdat ze vriendelijk verzocht hebben om geen fotos openbaar te maken, zal ik dat ook niet doen.
Op hun website kun je alvast een indruk krijgen.
Het was alweer behoorlijk benauwd weer vandaag, en ik moest een half uur lopen om het park te bereiken.
Maar het is absoluut de moeite waard.
Ik had eigenlijk afgelopen maandag al willen gaan, maar toen stopte het niet meer met regenen.
En van een "prehistorisch" meisje in het park waar ik een tijdje mee heb zitten praten, hoorde ik dat ze maandag het park hadden moeten ontruimen omdat ook daar alles onder water stond.
Het park is een stuk kleiner dan het openluchtmuseum, dus deze keer heb ik wel alles kunnen bekijken.
Je waant je het ene ogenblik in de prehistorie, het volgende in de romijnse tijd en dan zit je opeens volop in de middeleeuwen.
Aan alles merk je dat de vele medewerkers lol in hun werk hebben.
Mij sprak het middeleeuwse straatje waar ook allerlei ambachten te zien waren het meeste aan.
daar was het gezellig druk met in middels eeuse kledij gestoken mensen.
En een stoicijnse kat zat midden op de weg en ging voor niemand opzij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten