zondag 14 september 2014

De laatste kortingskaartjes opmaken

Er lag nog een treinkaartje dat op moest en een kortingskaartje van de Jumbo.
Die kon ik natuurlijk niet laten verlopen dus gistermorgen toog ik al vroeg richting Arnhem om Burgers Zoo met mijn aanwezigheid te verblijden.
Een modern park met een nostalgische uitstraling, waar je vooral heel veel moet lopen en heel veel verdwaald.
Er is zoveel bewegwijzering dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zag.
Het eerste uur zag ik weinig, alle dieren leken nog ergens verstopt in slaap te zijn of zo.
Maar naarmate ik verder het park in kwam werd het toch een stuk interessanter.
Vooral het safarigedeelte en het onderwatergebeuren.
Aan het eind van de dag heb ik (natuurlijk) nog een hele tijd bij de stokstaartjes zitten genieten.

De salade die ik bij de lunch at was zalig, over het prijskaartje zal ik het niet meer hebben.Dit jaar kon het er allemaal even vanaf, dus waarom zou ik er niet van genieten.
Volgend jaar zien we wel weer.
Ik kwam er wel achter dat het welliswaar heel verstandig lijkt om alleen water te drinken en een salade te eten, maar dat je op zo'n dag met veel lopen toch meer nodig had.
Kon in de loop van de middag niet meer stoppen met gapen, na het nuttigen van een ijsje was dat gelukkig weer snel over.


klik hier voor alle fotos



Jammer genoeg stort mijn geliefde fototoestel steeds verder in.
Ik kan nog wel fotos maken, maar het is lastig om ze te checken omdat de joystick versleten is.
Dat wordt dus uitkijken naar een andere.
Mijn merk (Kodak) wordt niet meer gemaakt.
En daar baal ik van, het is zo'n fijn toestel dat altijd mooie fotos gaf.
Hoe vind ik in het grote aanbod van toestellen weer een toestel dat zo goed bij me past?

5 opmerkingen:

  1. Fuji schijnt veel technologie van Kodak overgenomen te hebben. Misschien een idee om daar eens naar te kijken?
    Ik ben een klein jaar geleden overgestapt van Olympus naar Nikon en ik ben er nog steeds niet zo vertrouwd mee. Ik zit erover te denken om er toch weer een heel simpele Olympus bij te kopen, een hele kleine die bij wijze van spreken in je broekzak past. Voor al die keren dat ik nu sta te prutsen en te laat ben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoor ook veel goeds over Canon.
      Ik heb een simpele camera in m'n ouderwetse GSM daar doe ik in noodgevallen ook nog wel eens wat mee.
      Mooie gedetailleerde fotos kun je daar niet mee maken, maar gek genoeg maakte ik er laatst bij de vliegdagen veel betere fotos van de oversnellende vliegtuigen mee, omdat ie een snelle sluitingstijd heeft.

      Verwijderen
  2. mooie blogje, ik kwam u tegen via andere bloggers..zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt! en tot ziens.
      Ben benieuwd wie die andere bloggers zijn ;-)

      Verwijderen
  3. overigens was er vorige week een dame die enthousiast riep:
    ooooooh stokpaardjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen