maandag 3 november 2014

zucht en zentangle

Zucht .....


.... ze hebben mijn stoel weer ingepikt.


En vandaag mijn geborduurde zentangle op frame gespannen.
Ik heb de vouwen eruit gekregen door de stof eerst nat te maken en daarna op schuimrubber te spannen.
Daarbij heb ik twee beginnersfouten gemaakt.
Spelden kunnen roesten en er ontstond een lelijke vlek.
Gelukkig in een hoek dus ik heb het met omvouwen kunnen wegmoffelen.
En katoen krimpt ook als je het opspant.
Mijn doekje was na drogen opeens een heel stuk kleiner, maar gelukkig nog net groot genoeg om vast te zetten.


4 opmerkingen:

  1. Ik las de kop boven je bericht - en dacht: "wat is er nu weer stuk!?"..................................

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha dat vertel ik hier niet eens meer joh, dat is niet bij te benen

      Verwijderen
  2. Ze liggen daar wel heel zoet :-) Terwijl ik dit aan jou typ, ligt er eentje bovenop mijn voet.... dat wordt lastig opstaan straks.
    Leuk geworden, je zentangle!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn ook zoet, en al aan de winterslaap begonnen.
      Om deze tijd van het jaar blijven ze binnen tot het voorjaar.

      Verwijderen