zondag 10 mei 2015

spontane cadeautjes van de natuur

Jammer dat Rijen Ruikt pas over 5 weken is.
De tuin is nu al zo kleurrijk.
Al die cadeautjes van de natuur.















Opeens staan overal lelietjes-van-dalen en vergeet-mij-nietjes op plekken waar ik ze nog niet eerder zag.
En die vind ik zooooooooo mooi.














En in het schaduwrijke hoekje van mijn terras heb ik tot mijn verbazing aardbeien.
Ooit moet mijn voorganger daar aardbeien gehad hebben vermoed ik, want in die hoek heb ik ze nooit gehad.

 Ook binnen kreeg ik een fraaie verrassing.
De phalaenopsis die ik een paar jaar geleden kreeg, heeft een nieuwe loot.
En aan die loot zitten bloemen die beduidend groter zijn dan die van vorige jaren.

Die kleine paarse kocht ik een paar weken geleden zieltogend en afgeprijst bij de plaatselijke supermarkt.



En eindelijk heb ik het eerste werkstuk dat ik in de eerste les bij Annette Jeukens maakte op een ondergrond gezet en opgehangen.

2 opmerkingen:

  1. Jij houdt al net zoveel van onkruid als ik ;-)

    (Ik moet toch echt meer foto's van mijn tuintjes maken - té leuk om dat niet vast te leggen en te volgen...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou zevenblad, rode klaver en hardnekkige graspollen ben im liever kwijt hoor.

      Ik dacht dat het foto's maken van mijn tuintje dit jaar wel zou minderen, maar het blijft boeien.
      Alleen is mijn fototoestel op sterven na dood.
      En met tablet fotograferen vind ik niet altijd even handig

      Verwijderen