zondag 7 juni 2015

Over vakantie en zo


Het leek er even niet in te zitten: Vakantie.
De prijzen zijn zo gigantisch gestegen.
Maar ik kreeg een leuk bedrag terug van de electra.
(sinds ik een tablet heb staat de computer nog maar heel af en toe aan en dat scheelt echt mega)
En ik tikte een kortingsbon op de kop.
En zo kon ik afgelopen week toch weer lekker even ontsnappen naar Borger.


De week begon met storm en eindigde met hitte, maar daar tussendoor was het prima weer.
elke ochtend lekker dobberen in het zwembad, smiddags wat winkelen en stukjes fietsen en tussendoor werken aan "Project 75 no3" en van het uitzicht genieten en vooral: even helemaal tot rust komen.
De omgeving is er zo mooi dat ik er na 5 bezoeken nog steeds niet op uitgekeken ben.



Bij de kringloop tikte ik niet alleen dat paar prachtige wolkys, waar ik al eerder over schreef op de kop, maar ook nog 3 T-shirts en een paar enorme Boho oorbellen.
Wonder boven wonder lukte het me toch om alles op de terugweg in mijn koffer te krijgen, inclusief mijn jas en Koos Konijn, die als cadeautje bij de kortingsbon hoorde.

Zie hier alle vakantiefotos


Thuis werden mijn beestjes goed verzorgd door de oppas.
En eigenlijk had ik best nog een paar daagjes langer willen blijven.



Maar ja volgend weekend is het Rijen Ruikt en er is nog genoeg te doen in de tuin, die er alweer compleet
anders uit zag dan toen ik vertrok.
De perenboom draagt geen vrucht dit jaar, de appeloogst gaat verdubbelen naar 2 stuks, de witte en rode aalbessen, kruisbessen en frambozen beginnen al aardig te groeien en ik verwacht dit jaar ook een rijkere druiven en blauwe bessen oogst.
De aardbeien doen niet veel.

zie hier en verder de nieuwste fotos




4 opmerkingen:

  1. Fijn is dat hè, zo'n onverwachte meevaller?! Ik kreeg zo'n fijn bericht van de blauwe-enveloppen-brigade: geld terug! Ik heb 1001 dingen op mijn lijstje staan, maar ik weet echt niet wat te kiezen. Ja, dat krijg je, als krentenkakker haast je tweede voornaam is geworden:-)
    Heerlijk joh, dat je zo hebt kunnen genieten! Die eerste foto hier op je blog is echt mooi, zo met de zon bovenin... droomplaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is altijd spannend om tegen de zo'n in te fotograferen.
      Maar het is toch weer gelukt met mijn zieltogend camera..

      Van onverwachte meevallers moet je direct profiteren ;-) anders verdwijnt het op de grote hoop.

      Verwijderen
  2. Ik heb genoten van je verslag en zal hier nog eens verder neuzen. Ik heb je kink aan mijn bloggers lijst toegevoegd ik hoop dat je dat niet erg vind. Anders hoor ik het wel (glimlach)

    BeantwoordenVerwijderen