maandag 12 oktober 2015

Kunst in de kerk

Mijn werkstuk voor de tentoonstelling in de Maria Magdalenakerk is af.
Zondag wordt de tentoonstelling geopend.
En daarna is het een aantal weekenden te bezichtigen.
En ook tijdens de jaarmarkt.


Ik heb er uiteindelijk toch voor gekozen om geen paspartout of achtergrond toe te voegen.
Een donkere achtergrond paste niet bij het gevoel dat ik er in heb geprobeerd te leggen.
Een lichte achtergrond voegt niets toe.



De titel:
You never know what is behind,
Until you have arrived

6 opmerkingen:

  1. De titel is veelzeggend Tof zeg dat je het kan tentoonstellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kerk hier heeft een project "voedsel voor de ziel"
    Daar hoort ook een jaarlijkse tentoonstelling bij, die iedere keer anders is.
    Soms met een open uitnodiging op basis van een thema.
    Het thema van deze keer is het hiernamaals.
    Er doen dit jaar 17 kunstenaars mee, meest zeer ervaren.
    Vind het wel spannend om daar tussen te hangen.
    Ik ben geloof ik ook de enige die met textiel wetkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer.. Dat geeft het toch iets extra he, zo tussen ervaren kunstenaars. Echt leuk Marlien, geniet ervan! Enne... ook zonder passepartout is het een prachtig werkstuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad bijzonder dat je de enige bent met een textielwerk. Spannend hoor om hieraan mee te mogen doen.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vorige keer was ik de enige, weet dus niet zeker of het weer zo is.

      Verwijderen