zaterdag 31 oktober 2015

Spelen met Joke en een onverwacht uitje


Al een tijdje volg ik het blog van Joke Hardebol (Waterlelie Design),
waar zij o.a. verhaalt over haar middagjes experimenteren
met haar vriendin Hennie onder de noemer:
Spelen met Hennie.

.
Ik kan daar best jaloers op zijn.
Het lijkt me verschrikkelijk leuk om iemand te hebben met dezelfde interesse als ik,
 waar je af en toe eens lekker creatief mee kan sparren.


Joke geeft ook workshops
 en zo kwam het dat ik afgelopen dinsdag bij haar terecht kwam
 om meer te leren over het bewerken van Tyvek.


Het werd een gezellige en leerzame middag.
 En niet alleen maakte ik een hele serie proefjes, 
maar ik kreeg ook nog eens een heerlijk stuk zelfgebakken worteltaart voorgeschoteld.


Op Flickr heb ik alle fotos gezet.

 -------------------------------


 Maandag bood iemand op een van mijn facebookgroepen een Eftelingkaartje aan
 voor bijna de helft van de prijs.
Alleen afgelopen week nog geldig.
Er zat nog wat in mijn potje dus ik heb het spontaan gekocht.


En woensdag toog ik dus lekker in mijn uppie naar Kaatsheuvel.
Ik heb al eerder ontdekt dat ik dat gewoon prettig vind.
Je krijgt al zoveel indrukken zo'n dag en ik kan het zo in mijn eigen tempo doen.


Ik krijg nog steeds hoogtevrees in Droomvlucht,
 maar toch zag ik er opnieuw dingen die ik de vorige keer niet zag.
Ook bij Fatamorgana zag ik nog nieuwe dingen.
Bij Raveleijn ben ik bewust aan een andere kant gaan zitten,
 zodat ik heel andere dingen zag dan de vorige keer.


En ik had op het eind van de dag nog tijd voor Pandadroom
En ter afsluiting alweer een andere show van Aquanura.
Die in het donker toch wel heeeeeel erg mooi is.
Maar helaas niet te fotografereen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie experimentjes. Ga je er sieraden mee maken of is het daar te groot voor? En heerlijk zo'n dagje efteling, is lang geleden voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk niet dat het geschikt is voor sierraden, maar ga het zeker gebruiken voor project 75

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er gaat niets boven de Efteling zeggen mijn kinderen en familie!
    En wat een mooie resultaten met je tyvek workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De eerste jaren dat ik in Brabant woonde kwam ik er eigenlijk nooit.
      Tot ik een keertje gratis mocht en de veelzijdigheid ontdekte.

      Verwijderen
    2. De eerste jaren dat ik in Brabant woonde kwam ik er eigenlijk nooit.
      Tot ik een keertje gratis mocht en de veelzijdigheid ontdekte.

      Verwijderen