donderdag 18 februari 2016

Kringloopje

Sinds de kringloop hier verplaatst is naar het industriegebied kom ik er niet vaak meer.
Ik vergeet het gewoon, omdat het niet op de route ligt.
Vroeger, toen we er eentje bij het winkelcentrum hadden, liep ik er elke week wel even binnen.
Maar na dagen van op de bank hangen, niet echt ziek, maar niet fit ook, besloot ik er toch maar even heen te fietsen.
En dat was een goed idee, want ik heb niet alleen een frisse neus gehaald maar ook het één en ander op de kop getikt.


Twee houten laatjes voor in m'n atelier.
Die zocht ik al een tijdje om de van ellende uit elkaar vallende plastic mandjes te vervangen.
Erg handig voor verfflessen en zo.
Twee kandelaren voor voor het keukenraam.
Leuk bij de gestreepte vaas die er al staat.
Een kom ter aanvulling van mijn servies dat altijd aanvulling kan gebruiken.
En eindelijk een monsterlijk kleedje op de kop getikt om mee te drukken.


5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige aankopen. Echt leuk de kandelaars ,zo kleurig! en fijn toch de laatjes, genieten dus weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een echt kleurmens.
    Met het grijs wat nu in de mode is maak je mij niet blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk das een lekkere oppepper! Heerlijk gevoel als je zoiets leuks gevonden hebt. Wordt je daar ook zo blij van??
    Tijd voor het voorjaar en het zonnetje, dan voelen we ons niet zo down ;o)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tijd voor het vinden van een doel om me op te richten.
      Dat is een stuk lastiger als je niet mag werken en alleen in aanmerking komt voor inhoudsloos vrijwilligerswerk zoals koffie zetten en mensergerjenieten.

      Verwijderen
  4. Op donderdag een kommetje gekocht.
    Op vrijdag weer eentje aan diggelen.

    BeantwoordenVerwijderen