maandag 12 september 2016

Motortoertocht voor het goede doel

Nee, ik ben niet op een motor geklommen, maar toen ik las dat ze vrijwilligers zochten, heb ik me spontaan aangemeld.
Ik moest om 8 uur 's ochtends al op het station alhier zijn.
Vandaar kreeg ik een lift naar het verzamelpunt.
Ik vond dat een beetje vreemd en het bleek dan ook op een misverstand te berusten.
Men dacht dat ik uit Noord Holland kwam met de trein.
En ja ik kom oorspronkelijk wel uit Noord Holland, maar woon toch echt al een aardig tijdje in het zuiden.

Na de laatste voorbereidingen vertrokken we naar de eerste (koffie) stop in Etten-Leur, alwaar ik de rest van de ochtend op het plein met verve de rijders een parkeerplek wees.
(Mijn collega die de rijders naar het plein loodst)

Ik vond het een verschrikkelijk leuke ervaring, zo midden tussen al die ronkende motoren en vrolijke mensen.


Het was mega vermoeiend, maar de leuke sfeer, de spontane gesprekken, het was het allemaal wel waard.

Nadat de laatste rijders vertrokken waren voor het vervolg van hun ruim 200km lange rit, hadden we gelukkig ruim de tijd om wat uit te rusten.

's Middags waren we weer present bij het eindpunt om de herinneringsleutelhangers uit te delen en mee te genieten van de barbeque.

(Mislukt maar wel leuk)

Ik kwam op mijn wenkbrauwen thuis, doe ook vandaag nog even helemaal niets, maar volgens mij is dit de allerleukste dag die ik in dit dorp heb meegemaakt.

http://www.motortoertochtvoorhetgoededoel.nl/

2 opmerkingen: