zaterdag 10 september 2016

Ontmoeting in Zaltbommel

We kennen elkaar al jaren op internet, mrsHteB en ik.
Maar van een ontmoeting kwam het nog nooit.
Dus trok ik de stoute schoenen aan en nodigde haar uit voor een dagje Zaltbommel.
MrsH miste de trein, dat gaf mij de gelegenheid om mijn favoriete brug vanuit een onverwachte hoek te fotograferen en nog even te oefenen met mijn toestel.




Die brug blijft me fascineren sinds ik hem zo'n kleine 20 jaar geleden voor het eerst zag.

Natuurlijk begon ons dagje met een bezoek aan de plaatselijke kringloop de Spullewaard.
We zijn beide fan van hergebruik dus we waren daar wel enige tijd zoet.
Ik vond er een leuk bloesje en natuurlijk nog het eea op freubelgebied.

Na een lunch in de buitenlucht slenterden we naar de vesting en zegen met een enorm softijsje neer op een bankje aan de Waalkade.


We hadden aan gespreksstof geen gebrek dus de middag vloog om.
Via kleine straatjes vol verrassingen liepen we weer terug naar het station, genietend van de schoonheid van dit stadje.





Al met al was het een zeer geslaagd dagje.
Ik heb een leuk mens ontmoet.
(Maar dat wist ik eigenlijk al)

Hier het verslag van MrsHteB

6 opmerkingen:

  1. Ik vond het ook een héle geslaagde middag! Leuk om elkaar nu eindelijk eens "in het echt" te ontmoeten. En ik heb je cadeautje meteen in gebruik genomen, in mijn bedboek...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS: je fonteinfoto is inderdaad heel mooi geworden - ik liep er dus weer te snel aan voorbij, aan die regenboog....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een grafisch oog 😉
    Blijkbaar is die regenboogfontijn een gelieft foto object.
    Ik kwam echt schitterende fotos tegen op Flickr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ja ik zag het.
      In een reactie kun je helaas niets meer veranderen.

      Verwijderen