donderdag 6 oktober 2016

Herfst in de tuin

Ik heb deze zomer mijn tuin eigenlijk best wel verwaarloosd.
Het was of te warm om te tuinieren, of te nat, en mijn hoofd stond er eigenlijk ook niet echt naar.
Met als gevolg dat er vooral heel erg veel gras groeit waar het niet hoort.
Na m'n laatste vakantie begon ik dus maar eens met puinruimen.
En toen werd ik promp geveld door één of ander virusje.
Het schiet dus nog niet echt op.
Maar het is even niet anders.
Krijg ik het niet winterklaar, dan komt het wel weer in het voorjaar.
En tussen al dat ongewenste gras gaat de natuur gewoon zijn gang en kon ik nog wat mooie plaatjes schieten.
















Piep en Lolo genoten ook nog even van het zonnetje.
Als het kouder wordt blijven ze binnen tot het voorjaar.
Dat zijn ze zo gewend.
Ze liggen dan liever in hun krabpaal bij de verwarming.


En als ze binnen zijn durven de vogels dicht bij huis te komen om nog wat lekkers te verschalken.



2 opmerkingen:

  1. Een schattig stel piep en lolo! Ook je tuindetails zijn prachtig. Inderdaad heeft die hitte de tuin geen goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen