zondag 12 maart 2017

Zo mooi

Een paar jaar geleden stapte ik volkomen onbevangen "de Stofmeid" in Borger binnen.
Om vervolgens totaal lam te slaan door de overweldigende hoeveelheid fraaie stoffen.
Achterin de winkel lag een pakketje waar ik gewoon niet omheen kon.
Het werd mijn duurste stofaankoop  ooit.


Dat pakketje (achteraan op de foto) werd het begin van een voorzichtige verzameling, die maar heel langzaam groeit.
Ik blijk nl een hele dure smaak te hebben.

Naar het bonte kattenstofje heb ik op Facebook dagenlang watertandend zitten kijken.
Veeeeel te ver boven mijn budget.
Pas toen er iemand vroeg of we het lapje konden delen ging ik overstag.

En zo kwam er heeeeeeeeel langzaam elke keer wat bij.
Mijn nieuwste aanwinst is het lapje met vrolijke stipjes rechts.

Pas kort geleden ben ik er achter gekomen dat ik dus een fan ben van Laurel Burch .

Er komt een dag dat ik voldoende verzameld heb om er een quilt van te maken.
Maar ik zie die dag toch wel met enig angst en beven tegemoet.
De schaar in zoveel moois zetten vergt moed.

9 opmerkingen:

  1. Mooie kleurige verzameling heb je al. Gewoon een mooi ontwerp zoeken en beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend wat Laurel Burch maakt! Heerlijk al die felle kleuren. Als jij daar straks een quilt van gaat maken, word je er vast iedere keer vrolijk van 👍.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al: wat ga je ermee doen? Maar er kwijlend naar kijken is natuurlijk ook al héél zinnig! Ik vind die met die pootjes erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, jij snapt me 😉
      Ik zoek nog een lapje met kleine pootjes.

      Verwijderen
  4. Oh zo herkenbaar, maar dan met papiertjes. Gewoon ernaar kijken is ook al erg leuk natuurlijk. Maar zou zo zonde zijn als de stofjes met de tijd bijv. zouden verbleken ofzo zonder dat je ermee iets hebt kunnen doen. Das pas zonde. Iets moois ermee maken is waar het voor gemaakt is ;o) Maar ik snap je dilemma wel helemaal, hahaha.
    Het zijn dan ook echt hele leuke stofjes!

    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen