zaterdag 15 april 2017

Een vakje verder en zo


Zaterdag vakjesdag.
Ik vond deze lieve kroontjes niet op mijn grove kussen passen, dus heb ik ze op het band gezet.
Ook heb ik de verdeling aangepast.


 De granny van vandaag was net even te klein, dus heb ik hem een extra randje gegeven.

Vandaag kreeg ik het onwijze idee om mijn huiskamer anders in te richten.
Niet echt goed getimed met een zere arm, maar als ik iets in mijn kop heb zitten .......
Ik heb besloten afscheid te nemen van een heerlijke maar oh zo verkleurde stoel.


Hij zit zalig en met een nieuw stofje kan ie vast nog lang mee.
Maar sinds ik een driezitsbank op de kop tikte is mijn kleine huiskamertje veel te vol.
Dus zie je er nog wat in, dan mag je hem gratis op komen halen (met spoed).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten