zaterdag 1 april 2017

Granny, vakje, winnen


De 100 dagen van Handwerkjuffie zijn vandaag begonnen.
Met een simpele basic granny.
Ze worden met mijn garen en pen 3 niet zo groot.
Dus ik moet nog even goed nadenken over wat ik er mee kan maken.


 Ik heb nog een flinke voorraad bollen, maar wil eerst zoveel mogelijk restjes uit mijn restjeszak opmaken.
Daar is dit natuurlijk een prima projectje voor.


Het vakje van deze week heeft me heel wat hoofdbrekers gekost.
Het leek zo simpel, maar de keren dat ik weer een stuk heb uit moeten halen zijn niet te tellen.

 De voorkant van mijn kussen begint al aardig te vorderen.
Nog maar twee vakjes te gaan.



En ja hoor, ik heb vandaag een tas gewonnen met mijn tunisch haakwerkje.

7 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd! volgens mij is de tas leuk - maar erg kleine foto.......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik hem ontvangen heb maak ik een foto.
      Deze is van de tunesian adventure groep

      Verwijderen
  2. Hee, wat leuk! Gefeliciteerd! Je bent echt een duizendpoot hè, met zoveel verschillende dingen bezig... Erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik probeer bezig te blijven omdat ik anders onderuitga van verveling.
    En het lijkt te werken, want ik heb er lol in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk je bent begonnen met de grannies! En een tas gewonnen, tof!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen