vrijdag 14 april 2017

Hygge, mijn hemel!



Ik was een paar weken geleden zo trots op de eerste helft van het grote borduurstuk.
Maar hoe verder ik met de tweede helft kwam, hoe meer ik het gevoel had dat er iets niet klopte.
Ik was de kleur groen vergeten.
Op de werktekening is die nl felroze en lijkt hetzelfde als een andere roze.
Ook vond ik de linker bloem zoals ik hem had niet erg spreken.
Vanavond ben ik dus manmoedig weer stukjes gaan uithalen.
Maar wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb.
Ik vind hem nu veel mooier.

7 opmerkingen:

  1. Ooooh ben ik rechtsboven toch nog een vlindertje vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ;-) En toch is -ie heeeeel mooi!!!!! (Moet je nog niet naar bed? Ik wel - eigenlijk...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan! Het vlindertje komt vast nog wel even aangevlogen 😉, het vogeltje zit er in ieder geval al op.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik vind m wel echt mooi worden hoor! Zo'n mooie kleuren combi. Top!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een moed om alles uit te halen!Als je goed hebt geslapen, lukt het vlindertje ook nog wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet alles hoor.
    Hier en daar een beetje.
    Het viel erg mee.

    BeantwoordenVerwijderen