vrijdag 14 april 2017

Per week en per dag


Mooi Latvian randje deze week.
Ik heb een foutje gemaakt, maar ik zeg lekker niet waar.


En weer 4 aangepaste grannies erbij.
Daarmee zijn we al op dag 14.

Ik loop achter met mijn hygge.
Toen ik bijna klaar was met het grote borduurwerk  op de rug realiseerde ik me dat ik een kleur vergeten ben en een andere dus dubbel gebruikt heb.
Omdat het de meest sprekende kleur is baal ik daar best van.
Ik ben me nu aan het beraden of ik de fouten zal uithalen of wat elementjes toe zal voegen in de vergeten kleur.
Al met al loop ik nu 1,5 week achter.

3 opmerkingen:

  1. Hihi, goed zo, niet vertellen, ik zie het foutje niet hoor! ;o)
    Alweer op dag 14! Tijd vliegt zeg!
    En je Hygge... ik zeg uithalen en toch doen hoe je het wilde. Je oog blijft er anders naartoe trekken. (Tenminste, bij mij wel) Ik heb vandaag de separator er weer uitgehaald en overnieuw gedaan, want het middenstuk zat niet in het midden op de een of andere manier. Ben toch blij dat ik dat gedaan heb!

    Groetjes en suc6! Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n foutje zie je alleen zelf dus groot gelijk dat je niks verklapt!
    Jammer dat het niet goed gegaan is met je Hygge. Ik schaar me achter Marlies: ik zou het uithalen en overnieuw doen (ook al is dat geen leuk werk en zeker niet in het grote middenstuk!).
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon laten zitten, als het niemand ziet, is het niet erg, behalve als je er jezelf aan stoort?
    Het is weer een mooi stukje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen