maandag 3 april 2017

Saaie maandag


Granny 3 is een saaie.
Ik heb er even over gedacht om hem meerkleurig te maken, maar daar leent dit patroontje zich ook niet echt voor.



Deed ik de tunische steek van vorige week toch helemaal fout, maar wel met leuk resultaat.
Blijkt er in het patroon van deze week een foutje in de beschrijving te zitten.
Meestal volg ik de fotos, maar laat ik dat nu deze keer net niet gedaan hebben.
Ook heb ik er een derde kleur in gesmokkeld.
Ik vind het zo toch wel een leuk patroontje geworden, dus laat ik ook deze zo.

4 opmerkingen:

  1. Door de kleur is hij in elk geval een stuk minder saai, hij 'knalt' wel lekker ten opzichte van die andere ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ik moet zeggen dat ik m wel erg mooi vind, zo in een kleur ;o)
    Nou ja, een fout in het patroon! Maar vind m wel mooi hoor.

    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen