zondag 4 februari 2018

Randje per week


Ik heb deze week heel wat verbouwd aan de randjes.
Zo heb ik bij het eerste randje het patroon gespiegeld en een rode bes toegevoegd om de zo ontstane kale plek op te vullen.
Bij het tweede randje heb ik de rechte blauwe lijntjes wat korter gemaakt anders dan bleef er wel heel weinig van over.
Ook hier weer gespiegeld en groene besjes toegevoegd aan de uiteinden.


De originele patroontjes kun je vinden bij "favoriete blogs" rechts.

Wat ik zo leuk vind aan deze Cals is dat iedereen er wat anders van maakt en dat ook van elkaar waardeerd.
Dat kun je oa zien op de Facebook groep en op Instagram (waar Vanalleswatjetoe sinds kort ook aanwezig is).


2 opmerkingen:

  1. Het is iedere keer weer leuk om jouw vrolijke randjes te zien (vooral in deze grijze winter)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he, ik had echt zin in een bont randje.
      Kun je veel restjes in wegwerken.

      Verwijderen