maandag 5 maart 2018

Bewoonbaar verklaard

Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar stapje voor stapje is het me gelukt om mijn werkhok weer de naam atelier waardig te krijgen.
Al kunnen er nog wel honderd puntjes op de I.


Ik heb in de afgelopen pakweg 15 maanden 300 boeken aan de fanfare geschonken, vele zakken met restmaterialen aan diverse organisaties gegeven, een frutselgrage jongeman blij gemaakt met enkele kilos papier, 3 paxkasten verwijderd, voor ruim 500€ spullen verkocht en er staan nu nog 8 kratten met spullen die nog verkocht of weggegeven moeten worden.


Door een andere indeling, het toevoegen van twee cd kastjes die ik in de huiskamer over had en het op elkaar stapelen van al mijn ladenkastjes (die eerst in de kasten stonden) heb ik meer ruimte gekregen.
En met de houten  tijdschrifthouders die ik vorige week op de kop tikte is ook daar meer éénheid en dus rust in gekomen.


Nu kan ik aan de voorzolder beginnen.
Laten we hopen dat dat minder tijd kost.



12 opmerkingen:

  1. Wow! Das toch een heerlijke ruimte zo! Top! Daar kun je heerlijk zitten creëren!!!
    Suc6 met de zolder hoor. Komt vast helemaal goed.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal super! Wat een fijne ruimte is dit. de zolder komt zeker ook voor elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit. Heel geordend. Nu ervan gaan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enige nadeel is dat ik nu niets meer kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een énorme ruimte heb je, of lijkt dat maar zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, een mooi plekje geworden. Persoonlijk vind ik het altijd wel fijn als het niet al te opgeruimd is in een ruimte waar je creatief bezig bent. Op één of andere manier is het dan meer inspirerend, of zo. Ik vind jouw plek er erg fijn uit zien, met al die kastjes en zo'n mooie grote tafel voor het raam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die tafel ben ik erg blij mee.
      Heb hem tien jaar geleden op de kop getikt.
      Niet moeders mooiste, maar oerdegelijk.
      En ik heb de stoelen die ik weg wilde doen toch maar geho

      Verwijderen