maandag 19 maart 2018

Een fris uitje

Mrs H en ondergetekende hadden het plan om gisteren een dagje naar de kust te gaan.
Maar toen het in de loop van de week steeds kouder werd besloten we het roer toch maar om te gooien.


Zo kwamen we in Avifauna terecht.
Dat stond al heel lang op mijn wensenlijstje.


 In het winterseizoen kun je voor half geld naar binnen, omdat een deel van de vogels dan ook binnen zit.
En als je je kaartjes online koopt kun je ook nog gratis met de bus mee.


Toch was er nog heel veel te zien.


 Mijn vorige bezoek aan Avifauna was denk ik al bijna 45 jaar geleden.
En ik herkende echt niets meer.


Ondanks de kou werd het een leuke dag.
Het aanhoudende zonnetje maakte ook veel goed.



hier  vind je alle fotos.
Ook degene die wat minder zijn omdat ze door gaas of vuil glas gemaakt zijn.


 Maar soms heeft een mislukte foto z'n eigen schoonheid.


12 opmerkingen:

  1. Ja! Das een leuk park he?! Foto's zien er mooi uit!
    Hihi, dat plaatješŸ¤£

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker uit en toch lekker binnen; slim gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou nee het was wel echt buiten hoor

      Verwijderen
    2. Maar ook binnen toch? Misschien heb ik wel een heel verkeerd beeld van Avifauna Ɯ

      Verwijderen
    3. Er zijn een paar binnens šŸ˜€

      Verwijderen
  3. Leuk hoor, ben er nog nooit geweest. Zal het wel onthouden !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen!
      De Lorkeerhoeve, ergens tussen Slagharen en de Lutten is ook leuk.
      Daar hebben ze oa enorme oehoes.

      Verwijderen
  4. Ja dat staat ook nog eens op mijn planning, gek dat daar niets van komt. Fijn dat je het deelt, een stimulans om te gaan. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was leuk, zoals ik al zei: een van je betere ideeƫn, om daarheen te gaan! ;-) Ik stuur je mijn foto's via Wetransfer, kijk maar of je er iets van wilt bewaren bij je eigen foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen idee wat wetransfer is.

      Verwijderen
    2. Ik geloof dat het ook misging - ga er later van de week nog naar kijken.

      Verwijderen
  6. wat een leuke dag was dit!
    Inderdaad was ik er vroeger ook eens. Toch maar weer eens doen!En dat plaatje is schitterend, net als je foto's

    BeantwoordenVerwijderen