maandag 7 mei 2018

Over lijntjes en randjes en verandering van smaak

Na een uurtje takken in stukjes knippen zodat ze in de kliko passen en een beginnetje gemaakt te hebben met onkruid wieden, gebood mijn lijf me te gaan zitten.
En goed moment om het eea in te halen.
Zo had ik al een tijdje geen dagboektekeningen meer gemaakt.


Dus ging ik op papier nog even terug naar Vlissingen.


Naar de Efteling.


En, in zwart wit, naar Ommen.


Lolo hield me gezelschap terwijl ik de randjes van deze week op de stof zette.



De post bracht een (bijna) nieuwe aanwinst voor mijn garderobe.
Vorige week verkocht ik aan een buurvrouw een zak vol garens die al jaren in de kast op een bestemming lagen te wachten.
Buurvrouw blij en ik weer een stapje verder in het vervullen van mijn kledingwensen.
Het is mijn tweede "moonshine".
Ik had nooit gedacht dat ik nog eens en merkjesmens zou worden. 😎



2 opmerkingen:

  1. Mooi weergegeven, de koetsen uit Ommen ;-)
    Nog nooit gehoord van 'Moonshine', maar het lijkt me een heel fijne tuniek. (Ga je vast van 'shinen')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim opgelost he, een heel paard en wagen was wel erg moeilijk 😂😂😂

    Ik kende moonshine ook nog niet, maar na die eerste laat ik marktplaats er naar zoeken voor me.
    Ze zijn zo fijn lang.
    Ik heb zo'n hekel aan shirts waar je buik onderuit hangt.

    BeantwoordenVerwijderen