donderdag 7 juni 2018

Het is ff op

Maandag met J drie kasten gedemonteerd.
Dinsdag zoals eerder vermeld met R2A van alles gedaan in mijn nieuwe woonplaats.
Gisteren kwam chatmaatje A.
En terwijl ik het wandmeubel leeg haalde en veel oud papier verscheurde, heeft zij het grootste deel van de keuken ingepakt.
Toen ik vannacht na een paar uur al wakker lag vulde ik boven een doos en viel erna weer in slaap.

Vandaag moet ik van mezelf rustig aan doen.
Mijn lijf zegt nu echt ho.
Alleen wil mijn hoofd niet mee doen.

Ik zoek nog hard naar hulp voor de schuur in te pakken.
En voor de breekbare spulletjes in mijn vitrinekast.
En voor de tuin.

Mijn te grote mooie lundia meubel staat nog steeds te koop op marktplaats.
En de puinhoop blijft groot.
Toch zit er schot in.

Maar vandaag regel ik alleen in alle rust nog wat zaken en zal ik verder hangen op het bankje dat ook nog onderdak zoekt.


3 opmerkingen:

  1. Ik voel me een tikkie machteloos. Ik ben nog steeds moe van mijn eigen verhuizing in november jl. En dan opnieuw opbouwen gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten. Sterkte met de laatste lootjes (helpen in dit soort zaken kan ik echt niet, al ben ik aan het verzinnen hoe ik het wel zou kunnen.) Iets doen in je nieuwe woonplaats is al beter haalbaar.

    BeantwoordenVerwijderen