maandag 30 juli 2018

Handwerkclubjes en gehaakte worstjes

Er zijn hier geloof ik meer handwerkgroepjes dan dat er dagen in de week zijn.
Voorlopig heb ik me er bij eentje aangesloten en beloofd in september bij een tweede te komen kijken.
De eerste keer had ik mijn "randje per week" lap meegenomen.
Maar praten en tellen gaat niet goed samen, zeker als tellen toch al niet je sterkste kant is.
Dus toen ik een paar dagen geleden één van m'n vele UFO's uit een doos viste, besloot ik daar eindelijk maar eens mee verder te gaan.


Ik kan nog niet uitleggen wat het wordt.
Het zit al jaren in mijn hoofd.
Een wandobject, of misschien wel een plafondobject, opgebouwd uit gehaakte "worstjes".
Het kwam indertijd stil te liggen omdat ik geen scheerwol meer had.
Inmiddels heb ik in de loop der jaren weer een zak vol garen bij elkaar gesprokkeld, dus er kunnen heel wat worstjes bij gehaakt worden.

6 opmerkingen:

  1. Je maakt ons wel benieuwd hoor, met die "worstjes" maar we zullen geduldig moeten afwachten. Leuk dat je zelfs volop keuze hebt uit handwerkgroepjes, bevalt een groepje niet zo, dan kun je gewoon eens een andere proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ben lekker aan het aanlanden, daar in het (noord) oosten! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor je zoveel clubjes lekker mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, dat je zo kunt 'inburgeren'! Ben inderdaad ook wel benieuwd naar jouw worstjesproject ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig dat al zo snel bent ingeburgerd! Spannend wat het wordt met de worstjes?

    BeantwoordenVerwijderen