zaterdag 15 september 2018

Ezeltjesdag

Even buiten Ommen, aan de overkant van de Vecht, ligt landgoed het Laar.
Je kunt er heerlijk wandelen.
Nog niet zo lang geleden is de kinderboerderij verhuist naar de rand van het landgoed.
Op een prachtige plek, waar vroeger alleen een hertenkamp was, woont nu een verscheidenheid aan dieren.


Vandaag was het ezeltjesdag.
De kinderboerderij heeft twee ezeltjes, maar op ezeltjesdag komt de ezelboer met zijn ezeltjes langs.
En dan kun je met de ezeltjes wandelen.

Ik heb een tijdje met de vrijwilligers zitten praten aan een van de picknicktafels.
Toen de helft van hen opstond begon de picknicktafel te kantelen en viel ik in slow motion op de grond.
Het ging zo traag dat ik me niet eens bezeerd heb.


Op de terugweg genoot ik nog een poosje van het prachtige uitzicht op de grote bank op de brug.
We hebben hier werkelijk prachtige wolken luchten.




5 opmerkingen:

  1. Zo te zien heb je een mooie dag gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk, ik ben dol op ezels! En die val - dat is natuurlijk een klassieker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wet van Murphy he.
    Maar bij een ronde picknicktafel was ik er niet op bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer een leuke dag! Gelukkig heb je je niet bezeerd. De zomer loopt op z'n eind, de festiviteiten ook ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de Bissingh is al een paar weken geleden afgesloten, maar voor een nieuwkomer is er nog genoeg te zien en te ontdekken.

      Verwijderen