woensdag 26 september 2018

Rondje Arriën


Gisteren besloot ik naar Arriën te wandelen, een klein dorpje in het buitengebied.
Onderweg kwam ik veel dieren tegen, die soms erg nieuwsgierig waren.
Zo werd ik aandachtig bekeken door een paard en zeer achterdochtig door een paar geiten.

Als je Arriën binnen stapt waan je je terug in de tijd.
Alleen de autos op de in de avondspits best wel drukke doorgaande weg verstoren dat beeld.

Onderweg moest ik ook aan Christine denken die zulke mooie fotos van paddenstoelen op haar blog plaatst.


Maar het meest genoot ik van de prachtige wolkenpartijen.


Alle fotos zijn weer te vinden in mijn ommentje album.
(Even doorscrollen tot voorbij de ezeltjes en de kerk)

4 opmerkingen:

  1. Nou dacht ik toch dat ik nl wel aardig kende, maar ik had nog NOOIT van Arriën gehoord! Mooie wolkenluchten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt ook onmogenlijk elk gehucht kennen.

      De luchten zijn hier zoooo prachtig.
      Ik kan er wel naar blijven kijken.

      Verwijderen
  2. Schitterend je foto's . Die luchten en de paddenstoelen, prachtig. Wat een leuke tocht was dit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja prachtig he.
      Bijna niet te bevatten dat ik daarvoor alleen maar m'n deur hoef uit te stappen.

      Verwijderen