zondag 30 september 2018

Bijna zevenenhalve meter


Mijn slaapkamer is enorm.
Met 3,40m niet uitzonderlijk breed.
Maar met 7,30m lengte en het hoogste punt op zo'n 4m lijkt het wel een balzaal.
Hij is zelfs langer dan mijn huiskamer.
De eerste week werd ik echt verbijsterd wakker 's ochtends.


Ik heb er nu voor gekozen om hem op te delen.
Sinds kort staan mijn linnenkasten dan ook weer, net als in mijn vorige huis, overdwars.
Maar het grote verschil is dat ik daarachter nu gewoon een kamer extra heb.
Tegen de rug van mijn linnenkasten staan nog 3 gekregen kasten.
Er is genoeg plaats voor de commode.
Al mijn schilderijen staan veilig tegen het lage muurtje opgeslagen.
Zelfs mijn keyboard krijgt er een plekje.
En dan is er nog voldoende ruimte over om mijn was er op te hangen als het buiten te nat of te koud is.

 Piep en Lolo vinden het ook een succes.
Ze spelen er graag verstoppertje.


Het slaapgedeelte oogt door de grote hoogte toch nog heel ruim.
Dus ik kan nog steeds enigszins verbijsterd wakker worden.

8 opmerkingen:

  1. Daar past mijn slaapkamer drie keer in. Heerlijk lijkt me dat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verderop in de straat hebben ze er inderdaad 2 slaapkamers en een vliering in.

      Verwijderen
  2. Dat is bijna net zo groot als mijn hele huisje! Dat is 8x4 meter, en heeft geen verdieping. Goed idee hoor, om het zo te splitsen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik moest al aan je denken.
      En dan ben ik nog in m'n eentje

      Verwijderen
  3. Dat is wel heel groot, ja! Handig opgelost zo. Poezen blij, jij ook blij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prima en leuk idee om je slaapkamer zo op te splitsen! Waren het oorspronkelijk ook twee kamers?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, waarschijnlijk was het oorspronkelijk zelfs helemaal geen kamer maar een open zolder.
      Dat zie je hier veel.

      Verwijderen