zondag 14 oktober 2018

Dag van het huren

Onze huurbaas gaf een feestje en nodigde de huurders uit voor een dagje in de  Beerze Bulten.
Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.
Dus liep ik al vroeg in de morgen naar het kantoor van de woonstichting, vanwaar je, als je geen eigen vervoer had, met een pendelbus mee kon.
Die reed door alweer een zeer fraai stukje Vechtdal, waardoor ik onderweg om de paar minuten verzuchtte:"ooooh wat is het hier toch mooi.
Dat is mijn nieuwe stopzinnetje de laatste tijd.



Zonder dat we er een woord aan vuil gemaakt hadden deelde ik de verdere dag met de vriendelijke dame die naast me in de bus zat.
Zo gaat dat hier.

Er was van alles te doen.
Je kon met boswachters het bos in of mee met de huifkar.
Helaas was er zoveel animo voor dat laatste dat we ons vlak na aankomst al niet meer in konden schrijven.
Er was koffie/thee met gebak.
De kinderen konden spelen in de indoorspeeltuin of knutselen in de knutselhoek.
En er was live muziek van "Muppetstuff".


We gingen midgetgolfen.
En daar stond een stronk vol fraaie paddenstoelen.



Er waren kraampjes waar je allerlei gadgets kreeg.
Waarvan ik de slotspray en het minikruidentuintje wel het origineelste vond.
Maar een stevige boodschappentas is ook nooit weg.
En tussen de middag waren er broodjes, zoveel als je maar wilde.
Ik sprak er meerdere bekenden.
Bij vertrek kregen we nog een zakje krokusbolletjes mee.
Van een kennis die geen tuin heeft kreeg ik ook zijn zakje.
We moesten nog een poosje op de bus wachten, maar dat was met het prachtige weer geen straf.


-

10 opmerkingen:

  1. Het is steeds weer fijn om te lezen dat je op zo'n fijne plek terecht bent gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi initiatief van de woningstichting. Ik heb nog niet eerder gehoord van de dag voor de huurder. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had wel eens van de dag van het huren gehoord, maar had nog niet meegemaakt dat er zo iets leuks mee gedaan werd.

      Verwijderen
  3. Ontzettend leuk zo’n goed georganiseerde dag. Zoiets heb ik van onze woningstichting nog niet gehoord. Jij bent in Ommen sowieso met je neus in de boter gevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zo'n dagje! Wat een bof dat je in Ommen woont!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik ben een bofkont.
    Ik heb het hier erg naar mijn zin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een leuke dag! Wat mooi dat ze dat organiseren!
    Ik ben zo blij voor je dat je daar beter kunt aarden en gezellige mensen om je heen hebt!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook :-D

      Zo jammer dat het nog steeds niet lukt om de fotos te uploaden.
      Ik denk dat het sd kaartje beschadigd is.

      Verwijderen
  7. Eindelijk de fotos terug gevonden en toegevoegd

    BeantwoordenVerwijderen