zondag 7 oktober 2018

Koeien

Er stond nog zoveel te doen op mijn lijstje voor vandaag: 
kattenbakken verschonen, afwas, keuken verder opruimen, stickers van m'n "nieuwe" keukenkastjes verwijderen, kastjes olieën, deurtjes afstellen, keuken opruimen, stofzuigen, "oude* kastjes boven een plek  geven en vullen, bed verschonen, whaaah.
Maar de zon scheen en het was zo heerlijk buiten, dus lapte ik mijn lijstje aan m'n laars en stapte op de fiets.
Ik had gehoord dat er ergens in het buitengebied een fietspad naar de Vecht liep, maar daar aangekomen bleek het pad gesloten, dus sloeg ik maar ergens af tot ik een bankje met mooi uitzicht tegen kwam.
Het zadel van mijn fiets is niet al te best meer en ik ben moe, moe van de eindeloze hoeveelheid klusjes en van de verdoving die ik maandag kreeg toen de tandarts mijn gebroken kies klaar maakte voor de kroon die ik over een paar weken krijg.
Dus keek ik de rest van de middag naar de koeien en deed even helemaal niets.
Heerlijk niets.








3 opmerkingen:

  1. Heerlijk genieten van het mooie weer en de koeien is niet "niets doen" dat is de benodigde rust en ontspanning nemen! Hopelijk knap je snel weer wat op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelijk heb je! Straks is het echt herfst, dan kun je altijd nog binnen van alles doen! Nu was het een leuke tocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk ook! Heerlijk even energie opdoen!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen