donderdag 29 november 2018

Kerstmarkt


Ik ben eigenlijk niet zo van de kerstmarkten, veel te druk en te duur.
Maar de kerstmarkt van de dagbesteding alhier maakte ik vanmorgen met liefde een uitzondering voor.
Ook hier was het megadruk.
Alle afdelingen uit de regio waren vertegenwoordigd.
Er was veel moois te zien en veel te eten (hebben we maar niet gedaan).


Op dit leuke plantenrekje werd ik op slag verliefd.
Ook de potjes zijn met de hand gekleid.
Hij staat hier op de vensterbank van mijn zijraampje, maar ik denk er over om hem op te hangen.

Als ik tenminste iemand kan vinden die wat boorwerk wil doen.
Mijn schilderijen hangen ook nog steeds niet en ook de extra steunen langs de trap liggen te wachten op beter tijden.
Zelf mag ik absoluut geen boormachine meer hanteren helaas.

6 opmerkingen:

  1. Schattig plantenrekje heb je gekocht. Wat lijkt het me vervelend als je voor klusjes afhankelijk bent van een ander (zelf kan ik het ook beter laten hoor, dingen als boren, maar ik ben te eigenwijs, en bovendien, ik zou werkelijk niet weten wie ik het zou kunnen vragen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een paar (volgens de huisarts) onvolgroeide pezen in mijn arm).
      Bij het gebruik van bepaald gereedschap zoals boor- of schuurmachine raken die snel geirriteerd en dan schakelen ze gewoon uit.
      Vorige keren dat dat gebeurde kon ik 1,5 jaar nog geen kopje op tillen.
      Dus ik waag me er niet meer aan.

      Steeds meer gemeentes hebben klussenhulp, dat moet ik hier nog uitzoeken.
      In mijn vorige woonplaats heette dat Woon Zorg Service in de Wijk.
      Daar kon je voor eenebedrag naar draagkracht klussenhulp aanvragen.

      Verwijderen
    2. Ps wellicht kun je iemand vinden via www.wehelpen.nl

      Verwijderen
  2. O, dat plantenrekje is leuk! Krijg spontaan zin om het na te maken...

    BeantwoordenVerwijderen