donderdag 6 december 2018

Goedgemutste eindscore




7 opmerkingen:

  1. Een geweldige score, mede dank zij jou breisels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 54 van mij in de maand dat ik meegedaan heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie kunnen overigens meteen door naar de volgende uitdaging: https://www.wolplein.nl/blog/kleine-kersttrui-breien-linda-foundation/?utm_source=Nieuwsbrief&utm_medium=Nieuwsbrief%20week%2048%202018&utm_campaign=Nieuwsbrief%20Wolplein&utm_content=Kleine%20kersttruien%20breien%20voor%20het%20goede%20doel&mc_cid=8d6193d7a3&mc_eid=c5153a7a47 (Hihi, plak maar eens een link....)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi en dan blijkt ie ook nog niet te werken, maar ik heb hem gevonden.
    Hij is al bijna voorbij en ik heb nog een grote achterstand met mijn randjes in te halen en moet me nog verdiepen in kerstkaarten ook.

    BeantwoordenVerwijderen