maandag 24 december 2018

We wensen jullie



6 opmerkingen:

  1. Fijne dagen samen en natuurlijk een heel gelukkig nieuwjaar (maar dat gaat goedkomen, want het geluk is er al.😉)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest héél lang wachten voor ik zag wat jullie wensten....;-)
    Ik wens jou en jullie ook alle goeds, een Zalig Kerstfeest. Hoe ga jij / gaan jullie de feestdagen doorbrengen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook vanuit Eindhoven mooie dagen gewenst en een goed nieuwjaar! Voor jullie kan het jaar niet meer stuk denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat had je een maand geleden toch ook niet gedacht, dat je nu zou schrijven WE wensen jullie... Ik wens jullie ook hele fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eensgelijks, Marien en dat jouw nieuwe jaar net zo tof mag zijn als het eind van 2018!🎄❤

    BeantwoordenVerwijderen