woensdag 13 februari 2019

Beek en Brink


Op het laatste moment besloot ik me nog op te geven voor een rit door het westen van Drenthe.
En hoera!
Door een afmelding kon ik gisteren nog mee.
Deze keer werd ik als eerste opgehaald dus ging de wekker al vroeg.
Zo kon ik ook voorin naast de chauffeur zitten, waardoor ik wat betere fotos kon maken en de chauffeur ook af en toe speciaal voor mij even halt hield onderweg om iets vast te kunnen leggen.
Het eerste uur reden we heel het Vechtdal rond om mensen op te halen.

Daarna begon de tocht pas echt met cappuchino en lekkere walnotenkruidcake in de knusse Petite Mangerie in Zuidwolde.


Er volgde een rit langs heel veel mooie dorpjes, prachtige huizen en huisjes,


kerken,


een bescheiden hunebed,



wegen, kanalen,


molens.


We  kwamen oa door Echten, Ruinen, Dwingeloo, Frederiksoord en Havelte.


En we aten tussen de middag te lekker bij Eterij Nieuwscafe in Diever.


Uiteindelijk eindigde we opnieuw in Zuidwolde voor een kop chocolademelk.
Daarna werd iedereen weer naar huis gebracht.

Op de heenweg kwamen we toevallig langs het huis van mijn vriendje en dat zou op de terugweg weer gebeuren .
Met de chauffeur had ik een lolletje over stalken en dus reed ie langzaam langs het huis en maakte ik zogenaamd sneaky een foto, die duidelijk vanuit het busje genomen  was.
Thuis gekomen wilde ik de foto versturen met de tekst:
 big mother is watching you.
Maar tot mijn stomme verbazing hing er al een berichtje van Anne: "Ik zag jullie langs rijden vanmorgen en vanmiddag weer".

Eh tja, die man heeft en antenne voor me.



6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto’s bij een uitstekend verslag van deze enorme bofkont-uitstap met telepathisch slotakkoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n geweldig uitstapje , een bofkont ben je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig uitje en dat op een prachtige dag....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi, wie stalkt nou wie?? lol
    Dat ziet er ook alweer uit als een heerlijke dag! en hmmmmm, walnoten kruidcake klinkt echt heel erg lekker!

    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen