zondag 10 februari 2019

Soof VIPs


Een paar weken geleden deden we op facebook mee aan een winactie.


Ik was het al lang weer vergeten, tot ik begin vorige week opeens mijn naam voorbij zag schuiven.


Ik had kaartjes voor Soof de musical gewonnen.
En niet zomaar kaartjes.
Nee heuse VIP kaartjes.
Dus togen we gisteravond naar de Spiegel in Zwolle.


En VIP betekent bij Soof, dat je niet in de zaal zit, maar op het podium.
We kregen ook nog een plaatsje eerste rang.


Terwijl de zaal langzaam vol stroomde kon ik nog een paar foto's maken.


Tijdens de show mocht dat niet.


Op een beeldscherm in de coulissen konden we zien wat de zaal zag.
Als je hele scherpe ogen hebt kun je ons links in het midden van het donkere gedeelte van het podium zien zitten.



Onder onze stoel stond een flesje "wodka" (of toch niet)


Tijdens de show kregen de VIPs diverse hapjes.
Een mini kopje soep vooraf.


Halfverwege het eerste bedrijf overhandigde Winston Post me met een allervriendelijkste glimlach het tweede hapje.



In de pauze werden we begeleid naar de VIP room, waar het derde hapje en een verfrissing op ons wachtte.

Ook in het tweede bedrijf was er weer een culinair verrassinkje.
En na afloop kregen we nog wat toe.

Zitten op het VIP podium betekende  ook dat je het risico liep bij de show betrokken te worden.
Zo werd Anne door de jongste dochter geïnterviewd.
En vroeg Soof me of haar voorhoofd glom.



Grote hilariteit in de zaal toen  deze dame stomdronken haar hoofd in Annes schoot legde en krokodillentranen huilde.
Na afloop kwam ze zich bij mij verontschuldigen hahaha.

En de show zelf?
Veel zang, veel dans, veel humor, kortom een hele leuke avond.
Wat een fantastisch cadeau!

5 opmerkingen: