zondag 21 april 2019

Bloemen



Gisteren stopte er een auto voor de deur.
En een vrouw met een bos bloemen in de hand stapte uit.
Ik dacht dat het voor de buren zou zijn.
Maar even later ging mijn bel.
Ze wist niet van wie de bloemen waren, maar het kaartje bracht duidelijkheid.
Ik ben nog maar pas begonnen met vrijwilligerswerk en krijg nu al bloemen voor m'n verjaardag.
Lief he!

Mijn nieuwe vrijwilligerswerk is hartstikke leuk.
Ik doe een stukje begeleiding van het creatief café in een wijksteunpunt aan de andere kant van ons stadje.
En binnenkort ga ik ook kleine workshopjes geven.
De deelneemsters wonen in het verzorgingstehuis of in de wijk.
En er komen ook gewoon mensen binnen lopen voor een praatje en een bakkie leut.
Het is er altijd een gezellige boel.

14 opmerkingen:

  1. Chips! Wanneer was ji9j nou jarig? Ik héb het ergens opgeschreven, zodat ik op tijd ene kaartje kan sturen - maar volgens mij heb ik éven iets gemist?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bedoel dus eigenlijk: mag ik je op deze onsympathieke wijze alsnog van harte feliciteren met je verjaardag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Prachtig boeket, en wat moet jij je toch welkom voelen in je nieuwe omgeving. Heerlijk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd !! Nog een fijne avond !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag! Lief dat ze je op deze manier verwennen.
    Workshops geven? Wat leuk! Ik hoop dat je daar op je blog verslag van gaat doen :O)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.

      Ja best spannend.
      Het moeten niet te ingewikkelde dingen zijn,die in 1,5 uur klaar zijn, maar het mag niet kinderachtig zijn.

      Verwijderen
  6. Van harte proficiat! En geweldig om zo'n mooie bos bloemen te krijgen!
    Succes met de workshops !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg zo'n onverwachte bos bloemen. Ze gaan lief met hun vrijwilligers om dus!

    BeantwoordenVerwijderen