dinsdag 28 mei 2019

Bloemschikken

Daar heb ik nog weinig ervaring mee.
Ooit maakte ik een kerststuk waar ik reuze trots op was.
Maar verder kwam het er nooit van.
In het wijksteunpunt komt een paar keer per jaar iemand een workshop geven.
Dus toen er vrijwilligers gezocht werden om vandaag te helpen leek me dat een leuke manier om weer wat bij te leren.


De dames gingen hard aan het werk.
Een deel zelfstandig.
En voor degenen waarvoor het wat moeilijker was waren één op één vrijwilligers aanwezig.
Het resultaat mag er zijn.
Ik maakte het stuk rechtsonder in goed overleg met een hoogbejaarde dame die erg slecht ziet.
Ze was er erg blij mee.


4 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat ze er blij mee was, het is klasse! Leuk dat je daar meehielp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemstukken, fijn dat je kon helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, en leuk om dat te mogen doen ook!

    BeantwoordenVerwijderen